Strój Ocalałego (mężczyzna): Leon S. Kennedy
W ten strój można ubrać ocalałych mężczyzn (Tyrone, Samuel lub Martin), aby wyglądali podobnie do młodego policjanta Leona S. Kennedy'ego w grze Resident Evil 2 (2019). Stroje można wybierać w menu Dostosuj. Aby stroje były widoczne, należy uruchomić grę ponownie.