Strój Noela: Spacetime Guardian
Nowy strój dla Noela. Ten ubiór jest ponoć darem od bogiń dla tych, którzy walczą z anomaliami czasu.Aby zmienić strój, wybierz opcję Outfits w menu głównym. W niektórych przerywnikach i sekwencjach fabularnych nowe stroje nie są wyświetlane.