Strój Noela: Black Mage
Nowy strój dla Noela, oparty o postać czarnego maga z serii FINAL FANTASY.Aby zmienić strój, wybierz opcję Outfits w menu głównym. Nowe stroje nie będą widoczne na postaciach w trakcie niektórych przerywników i sekwencji fabularnych.