Strój Navirou: Kostium Anjanatha
Zawiera: ● Strój Navirou: Kostium Anjanatha Ta zawartość ma charakter ozdobny i nie daje żadnych dodatkowych korzyści. Uwaga: po dokonaniu zakupu uruchom grę ponownie, aby otrzymać zawartość dodatkową. Stroje możesz zmieniać w swoim domu z poziomu interfejsu skrzyni po osiągnięciu odpowiedniego etapu w grze.