Strój Lottie - Natalia
Natalia wygląda rozkosznie, przebrana za swojego ulubionego misia o imieniu Lottie. *Zawartość dostępna wyłącznie w Trybie Kampanii. *Epizod 1 i Pakiet zgodności są warunkiem uzyskania dostępu do zawartości.