Strój Leona: „Noir”
Ten strój umożliwia granie z użyciem opcjonalnego filtra monochromatycznego, który sprawi, że poczujesz się jak w filmie noir. Uwaga: aby korzystać z tej zawartości, wybierz w menu opcję Strój. Ta zawartość stanowi część pakietu Extra DLC Pack. Nie przewidujemy zwrotów pieniędzy za powtórne zakupy.