Strój hukacza „Reniferowa impreza”
Przebierz swojego Cohoota w ten specjalny strój! Po zakupie porozmawiaj z kurierem i wybierz zawartość dodatkową (ang. Add-on Content), aby ją otrzymać. Wtedy pojawi się ona w obszarze Zmiana stroju (Change Clothes) menu Zwierzę (ang. Pet). Uwaga: ten element ma wyłącznie ozdobny charakter i nie daje żadnych dodatkowych korzyści.