Strój Claire: „Elza Walker”
Uwaga: aby korzystać z tej zawartości, wybierz w menu opcję Strój. Ta zawartość stanowi część pakietu Extra DLC Pack. Nie przewidujemy zwrotów pieniędzy za powtórne zakupy.