Strings Theory Demo
Strings Theory to szalona gra typu puzzle / arcade, gdzie kontrolujesz cząstki tworzące życie! Nasza gra jest inspirowana romantyczną stroną fizyki. Pozwól się zabrać w epicką podróż do serca Anomalii. Obejmij kontrolę nad trzema niezwykłymi bohaterami, każdy z inną osobowością i umiejętnościami. Pokonaj ponad 50 poziomów będących nie lada wyzwaniem dla umysłu. Uratuj mikrokosmos od widma zagłady! ROZPOCZNIJ PODRÓŻ "Och, jaką piękną tajemnicę stanowi ta kraina. Jest taka… nieorganiczna” - Isaac, struna-mądrala Znajdujesz się w przedziwnej krainie. To Anomalia, punkt styczności niezbadanych mocy. Użyj zdolności strun, które kontrolujesz, aby unikać niebezpieczeństw i bezpiecznie powrócić do domu. Zbieraj kwanty energii, aby dotrzeć do tunelu czasoprzestrzennego i przedostać się do kolejnego poziomu. Zagraj z przyjaciółmi! Strings Theory obsługuje lokalną kooperację do 3 graczy. Spróbuj sił w trybie, gdzie każdy kontroluje inną strunę przed jednym ekranem. Uważaj: tylko jedna struna może się poruszać w jednym czasie, więc przedyskutujcie swoją strategię i wspólnie rozwiązujcie zagadki! NIESPODZIANKI NA KAŻDYM KROKU Deatomizery, które mogą zmieść cię z powierzchni ziemi. Zapadnie prowadzące w otchłań kosmosu. Płytki zmieniające grawitację czy pozostające w nieustannym ruchu. To zaledwie początek! Przełącz mózg na wyższe obroty, jeśli chcesz przedostać się do wyjścia i przeżyć. Odrobina refleksu również nie zaszkodzi. TO SIĘ DOBRALI! Telly, Isaac i Bliźniacy byli zupełnie przeciętnymi strunami. Aż do chwili, kiedy wessała ich Anomalia. Teraz tylko oni mogą powstrzymać nadciągającą zagładę. - TELLY to narwaniec, który marzy o tym, aby stać się bohaterem. Brak rozsądku nadrabia siłą i odwagą. Użyj go, aby odpychać zastawiające drogę przeszkody. - ISAAC to skryty gość, zafascynowany mroczną stroną fizyki. Potrafi przenikać przez podłogę i dostawać się do pozornie niedostępnych miejsc. - BLIZNIACY, czyli NORM i SAL, są jak bieguny magnesu. Rozdziel ich, a bardzo chętnie wzajemnie się przyciągną. Czy ta niedobrana gromadka zdoła połączyć siły i uratować świat? Tak, ale tylko z twoją pomocą!