Streetdog BMX
Streetdog BMX to sportowa gra akcji, w której jeździsz po rozległych mapach i wykonujesz ekstremalne triki, zdobywając wiedzę techniczną i wczuwając się w klimat. Dostosuj swój rower i zawodnika, po czym ruszaj na ulice, gdzie czeka na ciebie sześć map pełnych miejsc, gdzie można jeździć po ścianie, przeskakiwać wyłomy i dominować misy, rampy i poręcze. Odkrywaj nowe miejsca, stawiaj czoła unikalnym wyzwaniom i łącz swoje triki w kombinacje! Twój rower, twoje zasady Skup się na zdobyciu jak największej liczby punktów i zaliczeniu jak najdłuższego czasu w powietrzu, lub graj po swojemu i w swoim tempie. Streetdog BMX zachwyci cię bez różnicy na twój styl lub poziom gry. Twoje triki mogą być tak złożone lub tak proste, jak tylko chcesz. Pamiętaj jednak, że im dłuższa kombinacja... tym bardziej bolesny upadek. Zdominuj ulice Uwolnij swoją kreatywność. Triki jak fakie, manual, icepick czy jazda po ścianie czekają na wypróbowanie w ramach 270 wyzwań. Od barspinów po backflipy, poprzez crookedy grindy i crankflipy – skorzystaj z bogatego arsenału trików i pokaż wszystkim, jak to się robi. Personalizacja i dostosowanie Tuziny dostępnych kolorów i strojów gwarantują, że twój rower i twój zawodnik będą wyglądać dokładnie tak, jak chcesz. Wypróbuj dostępne opcje w zakresie ubiorów, obuwia, włosów, tatuaży i innych elementów. Zbuduj rower BMX swoich marzeń, decydując o wszystkich elementach – od typu ramy do rodzaju łańcucha. BMX na zawsze Jestem długoletnim fanem BMX-ów i przez długie lata realizowałem moją pasję w seriach jak Trail Boss BMX oraz Pumped BMX. Streetdog BMX to sportowa gra akcji, którą zawsze chciałem zrealizować, gdyż lączy ona moją miłość do tworzenia gier wideo i miłość do jazdy na rowerze.