Street Outlaws 2: Winner Takes All - Stargazer Bundle
Pakiet Astronom do gry Street Outlaws 2: Winner Takes All wprowadza niestandardowe malowanie w motywach galaktyki, nowe felgi, karoserie, zestaw lakierów i spadochron Czarna strzała. Tylko nie pozwól, aby gwiazdy odwróciły Twoją uwagę od drogi. *Musisz posiadać pojazd Caro RC, aby zastosować nowe zestawy karoserii.