Nadchodzi świt nowej ery bijatyk! Dzięki tej wersji demo gry Street Fighter 6 gracze mogą przyjrzeć się pewnym aspektom trybu World Tour i poznać niektóre tryby dostępne na arenie. * Tryb Battle Hub nie jest dostępny w tej wersji demo. * Postępy poczynione w trybie World Tour nie są zapisywane w tej wersji demo. Wygląd Twojego awatara zostanie jednak zachowany. Będzie można go używać w pełnej wersji gry, pod warunkiem, że rozgrywka będzie kontynuowana na tej samej platformie, na której uruchomiono tę wersję demo.