Strategic Mind: The Pacific
Strategic Mind: The Pacific to strategia turowa osadzona w realiach II wojny światowej, przedstawiająca wojnę pomiędzy USA i Cesarstwem Japonii toczoną na Oceanie Spokojnym z historyczną dokładnością i dbałością o szczegóły. Dwie strony. Dwóch dowódców. Dwa Przeznaczenia. Gra oferuje wciągające doświadczenie dowodzenia obiema stronami konfliktu, pozwalając na unikalne zrozumienie sytuacji oczami najwyższych dowódców obu stron, co przekłada się na przyjemną i odkrywczą rozgrywkę. Buduj, trenuj i wyposażaj swoje wojska w najnowszą dostępną broń, aby zmaksymalizować ich wydajność i wyruszyć w drogę do zwycięstwa. Głównym elementem gry są walki morskie na dużą skalę z licznymi lotniskowcami, które wnoszą do walki o przejęcie kontroli nad oceanem o wiele więcej samolotów. Po opanowaniu morza trzeba będzie postawić stopę na wrogim lądzie poprzez serię kosztownych operacji lądowania. Będziesz musiał sprawić, by twoje siły morskie, powietrzne i amfibijne działały jako jeden nienaganny mechanizm - zadanie, które może wykonać tylko prawdziwie strategiczny umysł.