Stranger Things 3: Gra
Stranger Things 3: Gra to oficjalna gra towarzysząca trzeciemu sezonowi kultowego serialu. Przeżyj znane wydarzenia z serialu, odkrywając zupełnie nowe zadania, relacje między bohaterami i tajemnice! To wspaniała gra przygodowa, która łączy w sobie styl retro z nowoczesną mechaniką gry — poczuj odrobinę nostalgii z nutką świeżości! Zupełnie jak w serialu — tutaj też najważniejsza jest praca zespołowa. Przemierzaj Hawkins, rozwiązuj zagadki i walcz ze złem nadchodzącym z Drugiej Strony jako jedna z dwunastu postaci z serialu — z możliwością lokalnej kooperacji dla dwóch graczy.