Strange Brigade - Texas Cowboy Character Pack
Wciel się w Patricka „Basha” Conaghana, kapitalnego nowego członka Strange Brigade, który świetnie radzi sobie z bronią! Bash jest nieokrzesanym awanturnikiem, który pójdzie wszędzie, gdzie czeka na niego niebezpieczeństwo i bogactwo. Posiada nową moc amuletu, dzięki swoim strzeleckim umiejętnościom zadaje większe obrażenia strzałami w głowę, a jego materiały wybuchowe szybko się ładują!