Strange Brigade - Dashing Outfits Pack
Wyglądaj nienagannie, nawet gdy walczysz z hordami nieumarłych! Ubierz się jak należy dzięki zestawowi niesamowitych strojów dostępnemu wyłącznie w luksusowej wersji cyfrowej/Season Pass! Nowe stroje dla Franka, Gracie, Nalangu i Achrimedesa sprawiają, że zestaw ten idealnie nadaje się dla początkującego poszukiwacza przygód, który chce się wyróżniać w tłumie, posyłając mumie tam, gdzie ich miejsce.