Stranded: Alien Dawn Robots and Guardians
Wesprzyj bunt i przeżyj jeszcze więcej dzięki nowemu scenariuszowi w Stranded: Alien Dawn. Po uwolnieniu Hope, pierwszego świadomego androida, musisz szukać schronienia na niezbadanej, obcej planecie w Odległych Światach. Broń się przed zagrożeniami ze strony bezwzględnego konsorcjum produkcyjnego, które chce zniszczyć Hope. Załóż i rozbuduj swoją bazę oraz systemy obronne, korzystając z nowych, potężnych technologii, które pomogą Tobie i wspierającym sprawę buntownikom ochronić Hope na tyle długo, by mogła osiągnąć pełną świadomość. Scenariusz „Pokonaj opiekunów” Pokonaj napływające falami uzbrojone roboty, które mają tylko jeden cel: odzyskać bezcenny zasób konsorcjum. Hope potrzebuje Twojej ochrony w czasie, gdy jej rozwijający się umysł rozszerza swoje możliwości. Chroń pierwszego świadomego robota Poznaj Hope, pierwszego świadomego androida w historii. Choć Hope więcej łączy z ludźmi niż z robotami, to tak naprawdę jest jedyna w swoim rodzaju. Upewnij się, że Twoi buntownicy ochronią rozwijającą się Hope przed falami wrogich robotów wysłanych przed konsorcjum, które ją stworzyło. Okiełznaj nowe uzbrojenie i odpieraj ataki wrogich maszyn Przeszukuj zniszczonych wysłanników konsorcjum i wykorzystuj ich potężną, futurystyczną technologię. Ulepszaj umocnienia i twórz narzędzia, które przydadzą się buntownikom podczas zmagań z niebezpieczeństwami Alien Dawn. Spójrz przeciwnikowi prosto w oczy, walcząc laserowym mieczem. A jeśli wolisz zachować pewien dystans, użyj niszczycielskich mobilnych wieżyczek oraz śmiercionośnych botów i dronów bojowych, a także wielu innych zaawansowanych technologicznie możliwości wzmocnienia systemów obronnych. Ułatw sobie wykonywanie zadań dzięki wydajnym robotom usługowym W rozbudowanym drzewku technologii znajdziesz nowe sposoby automatyzacji zadań w bazie. Dzięki nowoczesnym automatom chirurgicznym, które mogą przeprowadzać skomplikowane operacje, nie będziesz już potrzebować specjalnego uzdrowiciela. Twórz zaawansowane roboty zbierackie i usługowe napędzane innowacyjnymi rdzeniami SI, aby używać ich do optymalizacji codziennych zadań, co da tobie i wspierającym sprawę buntownikom możliwość skupienia się na głównym celu… Ochronie Hope.