Stones Keeper
BĄDŹ POSIADACZEM Zakon Gryfa ma do dyspozycji latającą wyspę-fortecę, na której znajduje się jego zamek. W miarę rozwoju zamku będziesz miał możliwość zatrudniania nowych wojowników, wyposażania ich w broń, zbroje i eliksiry. Możesz ulepszyć podstawowe systemy zamku, aby walczyć z pirackimi statkami, artylerią i innymi latającymi wyspami. Poruszając się swoim zamkiem po mapie, zwiedzasz i bierzesz udział w misjach fabularnych, odkrywasz starożytne ruiny, tajemnice, nagrody i artefakty. SYSTEM WALKI Stones Keeper wykorzystuje turowy system walki, który pozwala używać środowiska jako ochrony przed wrogami. Istnieje również możliwość rozbicia niektórych obiektów, aby poruszać się szybciej, co z kolei otwiera wiele możliwości strategicznych. Możesz dostosować swój oddział, rekrutując nowych towarzyszy z wieloma specjalizacjami, umiejętnościami i preferencjami dotyczącymi broni. Misje i bitwy będą równie zróżnicowane: Rozkazuj swoim wojownikom oblegać wrogie osady lub bronić swoich, chronić kościoły swojego zakonu, eskortować cywilne wozy, oblegać wrogie zamki, pomagać sojusznikom i zdobywać nowe technologie, aby ulepszyć swój zamek. Epicka opowieść o lojalności i zdradzie Wciel się w rolę księżniczki Elżbiety, która została władczynią po śmierci swojego ojca króla Aureliusza. Będziesz dowodzić armią Zakonu Gryfa. Po śmierci króla na ziemie Zakonu nadeszły mroczne dni. Z przeklętych ziem nacierają hordy nieumarłych Kręgu Nieugaszonego Pragnienia, elfy atakują małe miasteczka, na granicach pojawiają się orkowie i gobliny ze stepów. A w lasach zwykli ludzie lepiej, żeby w ogóle nie pojawiali się bez zbrojnych strażników. Elżbieta staje przed trudną decyzją, czy zaufać Inkwizycji, która przez wiele lat wiernie służyła jej ojcu, czy przejąć kontrolę nad własnym losem, gdyż głowa kościoła i inkwizycji może mieć własne plany wobec Zakonu Gryfa i jej ziem.