Stolen Swine
To ozdobne nakrycie głowy dla klasy Fanatyk Victora. Nie wiemy, co to za okaz. Asystent Victora? Jego obiad? Chowaniec ucieleśniający gniew Sigmara zesłany przez samego boga? Nikt nie waży się o to zapytać, więc i o zwędzeniu nie może być mowy.