Sticky Business - Plan With Me
Plan With Me oferuje nie tylko zachwycający wachlarz uroczych naklejek do twojego sklepu, ale też nadaje im wyjątkowy motyw! Plan With Me skupia się na planowaniu, pisaniu, prowadzeniu dziennika i artykułach papierniczych. Ponadto zyskasz szansę poznania nowych znajomych, takich jak przyjaciele listowni Tim i Sanjay czy Dani, blogerka zajmująca się podróżowaniem.