Steven Universe: Unleash the Light
9 POSTACI Zagraj, wcielając się w ulubione postacie z serii Steven Universe — do wyboru są: Steven, Granat, Perła, Ametyst, Lapis Lazuli, Bizmut, Perydot, Connie i Greg! STWÓRZ SWOJĄ DRUŻYNĘ Wybieraj Klejnoty do swojej drużyny, odblokowuj fantastyczne nowe umiejętności i zakładaj dodatkowe kostiumy. Nie zapomnij również zmieniać formacji podczas bitwy, by zdobyć przewagę. DWA NOWE KLEJNOTY Staw czoła dwóm nowym Klejnotom dzierżącym pryzmat, stworzonym we współpracy z Rebeccą Sugar. Kim są i co knują? PORA NA FUZJĘ! Zbierz drużynę, aby atakować niesamowitymi kombinacjami ciosów i tworzyć fuzje klejnotów! Użyj fuzji i zagraj jako Kwarc dymny, Słoneczny klejnot, Kwarc tęczowy 2.0 i Obsydian! ORYGINALNY DUBBING Oryginalny scenariusz gry Unleash the Light współtworzyła Rebecca Sugar. W tej produkcji usłyszysz głosy aktorów z serialu Steven Universe, ze specjalnym udziałem Christine Baranski.