Steven Universe Mashup
Steven wkracza do uniwersum Minecrafta wraz z tym diamentowym pakietem łączonym! Zawiera on inspirowane serialem Steven Universe skórki i tekstury, oryginalną muzykę z kreskówki oraz wszystkie wasze ulubione miejscówki, od Beach City po Homeworld. Uwierz w Stevena! Zawartość jest przeznaczona wyłącznie do gry Minecraft (2017) i nie można jej użyć w grze Minecraft: Xbox One Edition (2014).