Steve Jackson's Sorcery!
Legendarna kwadrylogia epickich gier przygodowych w świecie potworów, pułapek i magii. Podróżuj przez wzgórza, lasy, miasta, lochy, a nawet czas w magicznym świecie Sorcery!, gdzie każdy wybór ma znaczenie. Walcz, eksploruj, rozwiązuj łamigłówki, i co najważniejsze – przetrwaj i stwórz swoją własną, niepowtarzalną historię! Sorcery! części 1 i 2 stanowią pierwszą połowę epickiej kwadrylogii. Sorcery! część 3 przeniesie cię w dzikie ostępy Baklandów i pozwoli ci doświadczyć w pełni otwartego świata. Sorcery! część 4 to pełne wdzięku zakończenie twojej wielkiej przygody, w którym zinfiltrujesz Fortecę Czarnoksiężników. Zagraj w każdą część osobno, lub wczytaj swoją postać z jednej części do drugiej, by zachować ekwipunek, statystyki i wybory narracyjne.