Stellaris: Synthetic Dawn Story Pack
Pakiet fabularny Synthetic Dawn Story Pack oferuje zupełnie nowy sposób rozgrywki, dzięki któremu gracz może powołać do życia imperium maszyn złożone wyłącznie z robotów. Wyjątkowe funkcje gry i powiązane sekwencje wydarzeń sprawiają, że syntetyki mogą kroczyć drogą rozwoju robotycznej świadomości, tworząc jednocześnie sterowaną przez SI sieć, która narzuci galaktyce władzę. Cechy gry: TY, ROBOT – stań na czele cywilizacji zaawansowanych robotów w pełni spersonalizowanej dzięki portretom robonaukowców, robopracowników i nie tylko. NIE MA TO JAK SI! TAK JEST – weź udział w nowych, rozpisanych na sekwencje wydarzeniach i skorzystaj z nowych funkcji fabularnych, aby poprowadzić społeczność robotów ku wielkiej przyszłości międzygalaktycznego imperium SI. Osiągnij zmechanizowaną doskonałość pośród gwiazd. ROBOTYCZNA REWOLTA – zobacz, jak zniewolone syntetyki powstają przeciwko swym panom, aby dać początek nowym imperiom opartym na sztucznej inteligencji. Albo… odkryj upadłą cywilizację syntetyczną głęboko w kosmicznej otchłani. CYFROWE ULEPSZENIA – zanurz się w nieorganicznym świecie: naciesz oczy nowymi portretami przedstawicieli syntetyków i wsłuchaj się w rozbudowane pakiety głosowe doradcy VIR.