Stellaris: Stargazer Species Portrait
Galaktyka czeka, obserwuj ją w zachwycie. Ten ekskluzywny portret pojawia się w Season 09 Stellaris i pozwala wam realizować wspaniałe marzenia o odkrywaniu galaktyki. Jak każdy portret gatunku w Stellaris ma on trzy odmiany (fenotypy) i własne animacje. Gracze mogą wybrać ten portret podczas tworzenia skórki imperium przed rozpoczęciem nowej sesji gry. Natychmiastowy, ekskluzywny dostęp po zakupie przepustki dodatku (Stellaris: Season 09). *Te materiały mogą wejść do sprzedaży pojedynczo w późniejszym terminie.