Stellaris: Plantoids Species Pack
Pakiet Plantoids Species Pack wprowadza nowy fenotyp wraz z unikalnymi cechami i ustrojami, nowymi statkami oraz szeregiem nowych portretów i miejskich szat graficznych. Pakiet Plantoids daje graczom dostęp do rasy rozumnych, roślinopodobnych stworzeń, które stale poszerzają swój zasięg, zapuszczając cywilizacyjne korzenie na kolejnych planetach. Od nowych cech gatunkowych, które umożliwiają tworzenie pączkujących społeczności, poprzez działanie w oparciu o zasoby fototroficzne, aż po możliwość terraformowania nowych światów – gracze mogą liczyć na wiele sposobów na zapuszczenie korzeni. Zawartość Plantoids: Nowe ustroje Nowa cechy gatunkowe Nowa portrety Nowe wzory dla okrętów plantoidów Nowa szata graficzna miasta AKTUALIZACJA (2021) Aktualizacja 3.1 dla Stellaris wprowadza szereg nowych treści dla pakietu Plantoids Species Pack, jak m.in. charakterystyczne dla plantoidów cechy oraz ustroje. Gracze mogą sprawić, że ich społeczność będzie fototroficzna lub radiotroficzna; mogą przyjąć ustrój umożliwiający terraformowanie planet lub taki, dzięki któremu żywność może być przekształcana w inne zasoby. Te nowości są dostępne bez żadnych dodatkowych opłat w ramach pakietu Plantoids Species Pack!