Stellaris: Infernals Species Pack
Rozwijajcie się tam, gdzie inni by spłonęli. Stellaris: Infernals Species Pack pozwoli wam zbudować ogniste imperium zdolne do przetrwania w najgorętszych zakątkach galaktyki. Elementy: Ścieżka kryzysu gracza - Płonące światy to miejsca, w których się rozwijacie, więc możecie stać się iskrą, która podpali galaktykę. Pochodzenia: - Kosmiczny świt: Wasz gatunek podróżował wśród gwiazd już na początku istnienia naszej galaktyki, gdy planety były tylko kulami płynnej materii. W miarę jak stygły, skryliście się pod powierzchnią waszego świata i dopiero niedawna aktywność wulkaniczna sprawiła, że część z was odzyskała wolność. Wyzwólcie wasz gatunek, przekopując świat macierzysty, i poszukajcie wśród gwiazd innych ocalałych. - Czerwony olbrzym: Ta sama gwiazda, dzięki której na waszej planecie pojawiło się życie, stała się teraz zagrożeniem, ponieważ powiększa się i podnosi temperaturę w waszym układzie. Musicie dowiedzieć się, co spowodowało tę zmianę. Czy zdołacie ją zatrzymać albo odwrócić? A może pogodzicie się z nią i wykorzystacie przeciwności losu jako okazję do czegoś nowego? Światy wulkaniczne - Zupełnie nowy typ planety mający własne dzielnice, wydarzenia i stanowiska archeologiczne. Infernals Species Pack to także nowe etosy, okręty, portrety i wiele innych elementów!