Stellaris - Galaxy Edition
Zawartość Stellaris - Galaxy Edition : Stellaris Odkryj spektakularny i dynamicznie zmieniający się wszechświat! Paradox Development Studio, twórcy serii Europa Universalis i Crusader Kings oraz wydawcy popularnej gry Cities: Skylines, prezentują Stellaris, przenosząc gry z gatunku „grand strategy” w najdalsze zakątki kosmosu. ORYGINALNA ŚCIEŻKA DŹWIĘKOWA W WERSJI CYFROWEJ Oryginalna ścieżka dźwiękowa Stellaris to dwie i pół godziny muzyki z gry, a także liczne kompozycje dodatkowe i niewykorzystane wersje alternatywne. Muzykę autorstwa Andreasa Waldetofta wykonują m.in. Brandenburska Orkiestra Państwowa oraz wokalistka Mia Stegmar. Łączące w sobie elementy muzyki orkiestrowej i elektronicznej utwory ilustrują emocje towarzyszące odkryciom nowych obszarów niezmierzonej przestrzeni kosmicznej. Ścieżka dźwiękowa dostępna jest w formatach MP3 i bezstratnej kompresji FLAC. EKSKLUZYWNA RASA OBCYCH (KOSMETYCZNE DLC) Staw czoła nieznanemu i stań na czele imperium inteligentnych pająków! Do gry dołączy wyjątkowa, unikalnie zaprojektowana rasa kosmicznych pajęczaków. Gdy ktoś z Twoich znajomych spyta, gdzie udało Ci się natrafić na tak wspaniałą okazję, możesz im przekazać, że znajdą tę ofertę w Internecie. KOLEKCJONERSKI ARTBOOK W WERSJI CYFROWEJ Dołącz do artystów pracujących nad Stellaris i dowiedz się, jak powstała szata graficzna najbardziej wyjątkowej pod względem wizualnym gry w historii studia Paradox. Prowadząc czytelnika przez kolejne etapy prac – od szkiców, poprzez ilustracje, aż do modeli 3D – ten liczący 130 stron artbook prezentuje dotychczas niedostępne grafiki. Publikacja zawiera także komentarze i uwagi twórców, którzy opowiadają o swej motywacji oraz napotykanych po drodze wyzwaniach i sposobach na ich pokonanie. POWIEŚĆ STELLARIS: INFINITE FRONTIER AUTORSTWA STEVENA SAVILE’A (w formacie ebook) Autor bestsellerów, Steven Savile, stworzył oryginalną historię rozgrywającą się w fantastyczno-naukowej rzeczywistości uniwersum Stellaris zrodzonego w studiu Paradox. Gdy Wspólnota Ludzi przekonuje się, że nie tylko ona zamieszkuje kosmos, podzielona ludzkość staje przed wyborem: czy powinniśmy współpracować z naszymi potencjalnymi przyjaciółmi spośród gwiazd, czy lepiej przygotować się do nieuniknionej wojny? Jakich odkryć dokona statek kolonizacyjny podróżujący w nieznane w poszukiwaniu źródła tajemniczego sygnału wysłanego przez obcą rasę? Pobierz teraz i oddaj się lekturze w formacie epub, mobi (Kindle) lub PDF. TAPETA Z AUTOGRAFAMI Oddaj hołd pionierom eksploracji nieodkrytych zakątków wszechświata i ozdób swój pulpit tapetą z autografami twórców Stellaris.