Przestrzeń jest piękna, ciemna i niezmierzona, lecz ma tajemnice, które pragnie zachować. Bogate układy bronione przez dzikie istoty, ogniska oporu wrogie wobec Twojej cywilizacji i giganty wszechświata – upadłe Imperia, które mogą powstać z wiekowego snu. W Stellaris: Leviathans Story Pack galaktyka znów będzie pełna przygód i wyzwań, a Twoje raczkujące i naiwne imperium kosmiczne stanie twarzą w twarz i statek w statek z mnóstwem niebezpieczeństw i okazji. STRAŻNICY Potężne istoty o tajemniczym pochodzeniu i nieznanych motywach. Walcz z nimi lub prowadź badania, aby odblokować technologie i uzyskać dostęp do wspaniałych skarbów. ENKLAWY Niezależne placówki handlarzy i artystów, którzy są skłonni do zawierania transakcji. Wymieniaj się zasobami, kupuj informacje o galaktyce lub zamów wspaniałe dzieło sztuki dla swojego imperium. WOJNA W NIEBIE Co zrobi Twoje młode imperium, gdy dwa upadłe imperia zdecydują się ostatecznie rozwiązać swoje dawne spory? Czy zachowasz ostrożność i staniesz po stronie silniejszego, a może uderzysz na oba starożytne imperia, gdy będą zajęte swoją tytaniczną walką?