Pakiet Stellaris: Humanoids Species Pack wzbogaca uniwersum Stellaris o nowe opcje kosmetyczne, które są nieco bliższe graczom – a przynajmniej bliższe ich macierzystej galaktyce, dając im zarazem więcej możliwości wyboru. Mowa m.in. o portretach, muzyce i klasie statku dla humanoidów. Cechy gry: ZASOBY LUDZKIE – pakiet Humanoids Species Pack zawiera dziesięć nowych portretów dla osób pragnących podążać własnym międzygwiezdnym kursem na czele niepowstrzymanego gatunku o przynajmniej częściowo ludzkich cechach. PODRÓŻE W DOBRYM STYLU – humanoidzi, najchętniej wybierany przez graczy fenotyp, zyskują teraz unikalne modele statków oraz ich odrębną klasę, które oparto na klasycznych motywach science fiction charakterystycznych dla kultury Zachodu. W TO NAM GRAJ – do pakietu trafiły ponadto trzy utwory muzyczne remiksowane przez co najmniej jednego człowieka, a także trzy nowe zestawy głosowe dla cyfrowego doradcy VIR (mamy nadzieję, że dzięki nim zyska nieco człowieczeństwa).