Zawartość Expansion Pass Six to m.in.: Toxoids: Wynurz się z pierwotnego szlamu i sięgnij gwiazd! Pakiet Toxoids Species Pack pozwala graczom ryzykować przyszłość ich planet dla szybkich zysków i dokonywać trudnych poświęceń niezbędnych do przetrwania w nieprzyjaznej galaktyce. C6 Portrait Exclusive: charyzmatyczny, ciekawski, elegancki, enigmatyczny, przyjazny. Na pewno nie żaden fanatyczny ksenofob. First Contact: Nie jesteśmy sami! Rozległa galaktyka skrywa nie tylko mnóstwo cudów, ale także liczne imperia obcych cywilizacji, na które, czy tego chcesz, czy nie, z pewnością się natkniesz. First Contact wprowadza do gry nowe genezy i mechaniki, które umożliwiają graczom opowiedzenie historii o pierwszych spotkaniach ich cywilizacji z przybyszami z kosmosu — również tymi, którzy nie przybyli w pokoju! Galactic Paragons: Rada Galaktyczna jest ogromna i pełna osobowości! Doświadcz nowego wymiaru postaci i fabuły w dodatku Galactic Paragons, obserwując, jak wielcy przywódcy dochodzą do władzy i podążają za Tobą ku gwiazdom. Dodatek wprowadza nowy mechanizm rady, przywódców, których możesz kształtować, aby pomogli realizować Twoją wizję imperium, nowe etosy i inne elementy, które w niespotykany dotychczas sposób wpłyną na losy galaktyki.