Nie wszyscy wędrowcy błąkają się bez celu! Wsłuchaj się w zew odległych gwiazd i wyrusz na spotkanie z nieznanym w Distant Stars – nowym pakiecie fabularnym poświęconym odkryciom i eksploracji. Zawartość pakietu Distant Stars Story Pack: ODPOWIEDZ NA WEZWANIE: pilnie strzeżona ścieżka ku konstelacjom poza granicami naszej galaktyki zdaje się prowadzić do pozostałości starożytnej sieci portali. Co się tam kryje? WYKRYTO ANOMALIĘ: dziesiątki nowych wydarzeń i anomalii czekają na odkrycie i przeanalizowanie przez twoich naukowców. OGROMNY SKOK DLA LUDZKOŚCI: odkrywaj i przemierzaj nieznane, niepowtarzalne systemy słoneczne w poszukiwaniu technologii, zasobów oraz wartościowych planet do kolonizacji i umocnienia potęgi twojego galaktycznego imperium. TO PTAK, TO SAMOLOT: kolekcja wyjątkowych, olbrzymich stworzeń, które w kosmicznej próżni czują się niczym ryby w wodzie. Zachowaj jednak ostrożność, bo te kolosy wcale nie muszą być łagodne.