Stellaris: Complete Soundtrack
Oryginalną ścieżkę dźwiękową do gry Stellaris produkcji Paradox Development Studio skomponował Andreas Waldetoft, a wśród jej wykonawców jest Brandenburska Orkiestra Państwowa. Ścieżka dźwiękowa z gry – dostępna do tej pory wyłącznie w wydaniach Stellaris Nova i Stellaris Galaxy – to ponad dwie godziny kompozycji łączących elementy muzyki elektronicznej i symfonicznej, której motywy oddają emocje towarzyszące przemierzaniu niezbadanych rubieży wszechświata.