Stellaris: C6 Portrait Exclusive
Poznaj C6: charyzmatyczny, ciekawski, elegancki, enigmatyczny, przyjazny. Na pewno żaden fanatyczny ksenofob. Teraz możesz nawiązywać nowe przyjaźnie lub pożreć całą galaktykę, wcielając się w ulubione przez całą społeczność Stellaris wymachujące ramionami jajo!