Stellaris: Astral Planes
Każda przygoda zaczyna się od kroku w nieznane… Astral Planes daje okazję do wytyczenia własnej drogi, na której napotkasz zarówno wspaniałości, jak i niebezpieczeństwa. Udaj się w podróż przez szczeliny w czasoprzestrzeni, gdzie zobaczysz przebłyski nowych, nieznanych rzeczywistości. Co zdołasz odkryć we wszechświecie bez granic? NOWE UKŁADY RDZENIA I TECHNOLOGIE. Odblokuj nowe technologie, działania i artefakty, dzięki którym będziesz w stanie manipulować przestrzenią i podejmować zaskakujące interakcje z galaktyką. Poznawaj nowe wymiary pełne tajemnic i możliwości. NOWE WYMIARY DO EKSPLOROWANIA. Przemierzaj wymiary astralne w pakiecie Astral Planes i odkrywaj wyjątkowe miejsca wyróżniające się nietypowymi właściwościami i zjawiskami. Stań oko w oko z fascynującymi i przerażającymi stworzeniami, odkryj zagrzebane w przeszłości tajemnice lub poświęć się badaniu prawdziwej natury przeszłości w wątku Riftworld Origin. NOWA, ROZGAŁĘZIAJĄCA SIĘ FABUŁA. Śledź rozwój fabuły, w której liczba rozgałęziających się wątków jest większa niż kiedykolwiek! Pakiet Astral Planes obfituje w niespodzianki, a osiągnięcie zamierzonego wyniku będzie wymagać dokonywania trudnych wyborów. Podejmuj decyzje korzystne dla Twojego imperium i nadaj mu kierunek rozwoju zgodny z Twoim stylem gry.