Stellaris: Apocalypse
Stellaris - Apocalypse to nowe, pełnoprawne rozszerzenie rozgrywki, dające użytkownikom legendarnej wielkiej gry strategicznej Paradox Development Studio nowe możliwości prowadzenia kosmicznej wojny o charakterze zarówno obronnym, jak i zaczepnym. Wykorzystaj dewastującą moc uzbrojenia mogącego unicestwiać całe planety, walcz z kosmicznymi piratami lub zasil ich szeregi. Masz też kilka nieco mniej brutalnych opcji działania – spróbuj je odkryć. ● To nie jest Księżyc. To też nie, chociaż... Czekaj... Nie, jednak nie: Terroryzuj lokalne systemy za pomocą Kolosa – przerażającej broni przeciwplanetarnej zdolnej unicestwiać całe światy. ● All Your Base Are Belong to You: Nowe, gigantyczne statki klasy „Tytan” poprowadzą Twoje floty szlakiem chwalebnych podbojów, zapewniając jednostkom pod ich kontrolą pokaźne premie. Nie zapominaj też o zabezpieczeniu kluczowych systemów imperium. Zbuduj gigantyczne stacje kosmiczne i zmień swój świat macierzysty w niezdobytą gwiezdną fortecę. ● Piraci z konstelacji: Strzeż się maruderów – kosmicznych nomadów, którzy łupią gwiezdne imperia, urządzając wypady ze swych kryjówek na peryferiach cywilizacji. Wykorzystuj ich jako najemników podczas prowadzonych wojen i nie dopuść do ich zjednoczenia. Wspólny piracki front oznacza kryzys w środkowej fazie rozgrywki! ● Warianty pokojowe: Rozszerzenie dodaje do gry kolejne korzyści z rozwoju i ustroje, a także nowe ambicje jedności udostępniające dotychczas nieznane sposoby wykorzystywania jedności i modyfikowanie ścieżek rozwoju. ● Muzyczne oblicze destrukcji: Podczas ekspedycji niszczyciela planet będziesz mieć za towarzyszy trzy nowe utwory skomponowane przez Andreasa Waldetofta.