Steel & Wheels Pack
Zamień swoje samochody w potężne stalowe bestie, korzystając z zestawu ciężkiego pancerza! Przygotuj samochód do bezpardonowej demolki na arenie za pomocą ciężkich zderzaków, listew bocznych oraz klatek bezpieczeństwa. Lub dodaj odrobinę niszczycielskiego stylu dzięki obłędnym rurom wydechowym, spoilerom i kołom. Ten zestaw DLC jest też częścią karnetu sezonowego.