Steel Defier
Gotów do ucieczki z ciasnej więziennej celi? Awaria systemu obronnego transportowego statku kosmicznego przypadkowo zabiła wszystkich na pokładzie, z wyjątkiem jednego, ostatniego ocalałego... Ciebie i Twojego podejrzanie pomarańczowego skafandra. Eksploruj środowisko przypominające labirynt, przechodząc z pokoju do pokoju, zbierając karty dostępu i wynajdując nowe ulepszenia swojego skafandra. Wykorzystaj swoje umiejętności, aby uniknąć dziesiątek różnych typów zagrożeń, jednocześnie starając się znaleźć drogę ucieczki. GŁÓWNE CECHY * Eksploruj statek kosmiczny przypominający labirynt z jego 40 pomieszczeniami wypełnionymi wszelkimi możliwymi zagrożeniami i ulepszeniami skafandra. * Ciesz się uroczymi modelami low-poly, teksturami pixel art. i całkowicie oryginalną ścieżką dźwiękową w stylu synthwave. * Unikaj wielu różnych zagrożeń, jednocześnie korzystając ze wsparcia równie potężnych gadżetów. * Zmierz się z ryzykiem, wyposażając się w zaawansowane ulepszenia skafandra, które dają nowe, ekskluzywne umiejętności.