State of Mind PC
Gdy umysł połączy się z maszyną, co stanie się z ludzkością? Berlin, 2048 r. – Świat jest na krawędzi. Brak surowców, choroby wywołane przez zanieczyszczone powietrze i wodę, wzrost przestępczości, wojna. Rządy oraz korporacje składają obietnice ratunku poprzez postęp technologiczny. Drony i humanoidy zastąpiły ludzi w sektorze publicznym, wszystko jest połączone, nadzór stał się wszechobecny. Richard Nolan jest jednym z nielicznych dziennikarzy krytykujących ten stan rzeczy. Gdy budzi się w szpitalu po wybuchu i odkrywa, że jego żona i syn zniknęli w tajemniczych okolicznościach, zdaje sobie sprawę z tego, że już nie są obserwatorami ścierających się idei zbawienia ludzkości – dystopijnej rzeczywistości i cyfrowej utopii. Przeciwnie, znaleźli się w samym oku cyklonu. Rodzinny dramat urasta do rangi thrillera na temat światowego spisku, który ma przesądzić o losach ludzkości: Czy idealna cyfrowa utopia może być ratunkiem? Wirtualny raj, którego nie dotyczą potrzeby materialne ani spory? Czy wspaniała sztuczna inteligencja może nas zbawić, czy uzna nas za śmieci, nie nauczona wartości miłosierdzia? Jak będzie wyglądał świat po tej burzy, co zostanie z ludzkości?