State of Decay: Breakdown Year-One
Udało Ci się już przeżyć apokalipsę. Teraz przyszedł czas na nowe wyzwania i tworzenie własnej legendy. W grze State of Decay: Breakdown Year-One, fantastycznie przystosowanej do trybu wysokiej rozdzielczości 1080p, bierzesz udział w niekończącej się kampanii, której losy zależą wyłącznie od Twoich wyborów. Szlifuj swoje umiejętności w obliczu stale rosnącego zagrożenia ze strony zombie i rywalizuj z tymi, którym udało się przetrwać w innych częściach świata. Wypełniaj zadania, aby odblokować nowych bohaterów dysponujących unikalną bronią i wyjątkowymi zdolnościami. Im dalej zajdziesz, tym będzie trudniej, ale wybór zawsze będzie należał do Ciebie.