Starter Edition - License
FINAL FANTASY XIV Online – dodatkowe konto Service Account przeznaczone jest dla obecnych posiadaczy FINAL FANTASY XIV, którzy chcą zarejestrować dodatkowe konto Service Account na swoim koncie Square Enix Account.