Start Your Engines bundle
Przygotuj się na pojazdowe szaleństwo w podwójnej porcji szaleństwa od Digerati! Zestaw zawiera gry Animal Super Squad i Snakeybus. Animal Super Squad: Oparta na zasadach fizyki gra przygodowa, w której możesz wcielić się w swoje ulubione zwierzę (o ile jest nim kura, ryba albo leniwiec). Wybierz jeden z wielu pojazdów i przemierzaj z wielką prędkością świat pełen niebezpieczeństw i bananów. Twórz własne poziomy i udostępniaj je społeczności albo daj sobie z tym spokój i korzystaj z dokonań innych użytkowników. Snakeybus: Snakeybus to absurdalna arkadowa gra wyścigowa i szalona pogoń za punktami, w której największym zagrożeniem dla siebie samego jest gracz! Poruszaj się po ulicach miasta, zbieraj jak najwięcej pasażerów i dostarczaj ich na miejsce, aby zwiększyć punktację ORAZ wydłużyć autobus! Sprawdź swoje umiejętności meandrowania na rozmaitych mapach w różnych trybach i za kierownicą szerokiej gamy autobusów! Snakeybus zaraz odjeżdża!