Starsand
Twój dzień zaczął się zgodnie z planem. Zmotywowany i pełen ambicji, a także otoczony podobnymi do siebie ludźmi, rozpocząłeś walkę o życie w samym środku pustyni. Miesiące szkolenia powinny w końcu przynieść efekty. Nagle porwała cię monstrualnej wielkości burza piaskowa i znalazłeś się sam w surowym i gorącym miejscu. Aż po horyzont w każdą stronę rozciąga się bezlitosny ocean piasku. Czujesz palący żar na skórze, piasek wieje ci prosto w twarz, a dookoła nie ma nic prócz pustyni...Chwila, co to takiego? W oddali coś się porusza. Co się tam wydarzyło? Twoja pierwsza myśl: Przetrwanie. Twoja druga myśl: Wkrótce nadejdzie ratunek. Bolesna świadomość: Nikt nie przyjdzie, jesteś zdany tylko na własne siły. Ważne pytanie: Gdzie jesteś i dlaczego na nocnym niebie widać dwa księżyce? Otwarty świat Starsand to gra survivalowa, której akcja toczy się w pustynnym, otwartym świecie, który miejscami przypomina Ziemię, ale jest zupełnie inny od naszego. Czekają na ciebie niebezpieczeństwa, tajemnice i łamigłówki! Dowiedz się, co dokładnie się wydarzyło, gdzie się znajdujesz, a także co łączy cię z historią wymarłej cywilizacji. Czy uda ci się przetrwać w nieprzyjaznym środowisku, znaleźć odpowiedzi i wrócić do dawnego życia? Zbadaj tajemniczą pustynię Znajdź cień, wodę i życie. Mądrze korzystaj z energii, unikaj nadmiernego wysiłku w wysokiej temperaturze i utrzymuj ciepło w najchłodniejsze noce. Aby przetrwać, musisz mieć głowę na karku. Poluj, wytwarzaj, buduj Poluj, zdobywaj jedzenie, skonstruuj broń i zbuduj schronienie. Pamiętaj, aby zabezpieczyć swój nowy dom, ponieważ na wydmach aż roi się od przerażających stworzeń. Broń swojej bazy Na tej pustyni jesteś zarówno myśliwym, jak i zwierzyną. Żyją tu przypominające owady drapieżniki, które wychodzą ze swoich mrocznych kryjówek w poszukiwaniu pożywienia. Chroń się, używając ognia, niszcz wrogów za pomocą kokosowych granatów, zabezpiecz bazę i zrób wszystko, co jest konieczne do przetrwania. Ujarzmij otoczenie Znajdź sposób na przetrwanie na rozleglej i samotnej pustyni, orientuj się w terenie i oznaczaj ścieżki. W ciągu dnia największym wrogiem jest pragnienie i upał, natomiast w nocy zagraża ci przenikliwe zimno. Spróbuj poradzić sobie z przeciwnościami, dostrzeż piękno w otaczającym świecie i ucz się od roślin i zwierząt!