Starożytna Szpica
Zawiera strój „Starożytna Szpica”, który skraca czas niezbędny do rozpoczęcia regeneracji zdrowia, skórkę do łuku „Światło Przewodnie” oraz pakiet kart, w tym przynajmniej dwie rzadkie i trzy inne karty o większym prawdopodobieństwie wylosowania rzadkich.