Starlight Shores
Wypowiedz życzenie wobec spadającej gwiazdy, spędzając weekend na plaży! Starlight Shores to powieść wizualna na pięknych wyspach, która wdraża unikatowy styl romansu „krótkiej historii”. W grze dostępnych jest wiele zakończeń, a Twoje wybory naprawdę mają znaczenie. Historia: Gdy Twoja przyjaciółka z dzieciństwa, Theo, wygrywa weekendową wycieczkę do miasta Seaside, przygotowujesz się do spędzenia urodzin w raju. Od ostatniego waszego spotkania minęły miesiące. Theo jest niezwykle podekscytowana na wspólny weekend. Zaprasza swoją współlokatorkę, Lenę, do grupy, a także przesyła zaproszenie do Twojego znajomego, Aleca. Po tym, gdy poszliście na inne uniwersytety i wasze drogi się rozeszły, nadszedł wspaniały czas, aby odnowić stare znajomości. Wszystko wydaje się pasować do siebie idealnie... dopóki Alec nie zacznie nalegać, że pojedzie sam. Docierasz do chatki przed nim, pewny, że porzucił cały pomysł i wypiął się na grupę. Wkrótce potem dzwoni, żeby poinformować, że przywiezie ze sobą niezaproszoną osobę. Chociaż Erika może być z tego samego małego miasteczka, co reszta grupy, jest to jedyna wspólna cecha, którą ze sobą dzielicie... Czy uda ci się nacieszyć nocą z Theo i wypowiedzieć swoje życzenie do spadającej gwiazdy? Obsada: Theo to twoja przyjaciółka z dzieciństwa. Z początku jest nieśmiała wobec obcych, ale ma też wspaniałe poczucie humoru i uwielbia żartować ze swoimi znajomymi. Preferuje małą grupę dobrych przyjaciół i nie otwiera się przed każdą osobą. Studiuje fotografię na tym samym uniwersytecie co jej współlokatorka, Lena. Uwielbia spędzać czas w jej towarzystwie. Theo wygrała na loterii pobyt w chatce w miasteczku Seaside i jest twoim gospodarzem na weekend. Lena to współlokatorka Theo... i zastępcza najlepsza przyjaciółka. Nie wiesz o niej zbyt wiele... nawet nie wiesz co studiuje. Z tego, co udało ci się znaleźć na Friendex, wiesz, że Lena jest energiczną, towarzyską osobą. Zawsze farbuje włosy na różne kolory i nosi ciekawe ciuchy. W swoim profilu online informuje, że spędza wolny czas na wycieczkach w góry i graniu na fortepianie. Alec to przyjaciel z rodzinnego miasteczka, który chodzi na ten sam uniwersytet. Obaj macie podobne zainteresowania: gry, wypady na miasto i piłkę nożną. Naturalnie wspólne wynajęcie mieszkania studenckiego z Alecem wydawało się wspaniałym pomysłem... dopóki nie zaczął umawiać się z dziewczynami. Zmienia dziewczyny jak rękawiczki i nigdy nie angażuje się zbyt mocno, chociaż cały czas narzeka, że potrzebuje poważnego związku. Jego ostatnia zdobycz, Erika, przyjeżdża do chatki bez zaproszenia. Ostatnio Alec zaczyna cię coraz bardziej irytować... bardziej niż zwykle. Młodsza o rok Erika jest z tego samego miasta. Nie pamiętasz zbyt wiele o niej. Nawet nie wiesz, czy ze sobą kiedyś rozmawialiście...