Starfield - 1000 Creation Credits (PC)
Zyskaj 1000 kredytów klubowych do wykorzystania w menu dzieł w grze Starfield. Przeglądaj w grze dzieła podzielone na kategorie i używaj kredytów do kupowania zawartości. Dzieła są kompatybilne z główną grą i oficjalnymi dodatkami.