Star Wars Outlaws Gold Edition
Dzięki wydaniu Star Wars Outlaws Gold Edition otrzymasz dostęp do podstawowej gry i przepustki sezonowej zawierającej: – Dodatek fabularny Star Wars Outlaws: Wild Card – Dodatek fabularny Star Wars Outlaws: A Pirate's Fortune – Ekskluzywną misję premierową „Gambit Jabby” – Pakiet postaci „Przemytniczka z Kessel” – Zestaw „Dziedzictwo łowczyni”* – Zestaw „Roninka Kartelu”* ODKRYJ GALAKTYKĘ MOŻLIWOŚCI Zwiedzaj wyjątkowe miejsca z tętniącymi życiem miastami i kantynami. Bierz udział w niesamowitych wyścigach plenerowych na swoim ścigaczu. Każde miejsce to nowe przygody, zróżnicowane wyzwania i kuszące nagrody – o ile podejmiesz ryzyko. POZNAJ ORYGINALNĄ HISTORIĘ ŁOTRZYCY Prowadź brawurowe życie banitki. Z Nixem u boku obróć każdą sytuację na swoją korzyść: strzelaj z blastera, pokonuj wrogów dzięki podstępom lub gadżetom albo znajdź odpowiedni moment, by odwrócić ich uwagę i zyskać przewagę. PODEJMUJ RYZYKOWNE MISJE Przyjmuj niebezpieczne, ale lukratywne zlecenia od syndykatów przestępczych. Kradnij cenne towary, infiltruj tajne placówki i pokonuj wrogów sprytem jako jedna z najbardziej poszukiwanych w galaktyce. Każda decyzja ma wpływ na twoją reputację. WSKOCZ NA FOTEL PILOTA Pilotuj swój statek – Śmiałka – podczas ekscytujących starć z Imperium i innymi wrogami. Ścigaj, unikaj i atakuj, by zatriumfować. Jeśli podejmiesz ryzyko, galaktyka pełna jest możliwości. Oferta, jej zawartość oraz daty mogą ulec zmianom. *Dostępne w chwili premiery pierwszego pakietu fabularnego.