Star Trek Protogwiazda: Supernowa
Po odebraniu przez Protostara nietypowych odczytów z kierunku umierającej gwiazdy Dal R’El i Gwyndala rozpoczynają wyścig z czasem, by ocalić swoich przyjaciół, swój statek, nowo odkryty gatunek obcych i cały układ planetarny, zanim wszystko pochłonie wybuch supernowej. Gdy niesprawny transporter Protostarrozrzuca załogę po trzech obcych planetach, Dal i Gwyn muszą używać sprytu i umiejętności, by rozwiązywać przemyślne zagadki, przetrwać w nieprzyjaznym środowisku i walczyć z armiami śmiercionośnych robotów oraz ocalić Jankoma Poga, Rok-Tahka, Zero i Murfa. Niestety, w trakcie poszukiwań swoich przyjaciół odkrywają nowego, przerażającego i śmiertelnie niebezpiecznego wroga, który nie cofnie się przed niczym, by zniszczyć Protostara i odwrócić bieg historii!