STAR OCEAN THE DIVINE FORCE DEMO
STAR OCEAN THE DIVINE FORCE DEMO Ta wersja demonstracyjna oferuje fragment pełnej wersji gry: od początku historii Raymonda Lawrence'a do przybycia do Delryk Village. Ciesz się przedsmakiem nowego i zaktualizowanego świata Star Ocean, przemierzając rozległe lokacje w 3D i biorąc udział w walkach z wykorzystaniem wyjątkowego i ekscytującego aktywnego systemu walki. [Poruszaj się i eksploruj świat swobodnie w trzech wymiarach: możesz zbadać wszystko, co widzisz!] Możesz poruszać się w trzech wymiarach, latając po największych lokacjach w historii serii. Niezależnie od tego, czy latasz i eksplorujesz skalne ściany i dachy budynków w mieście, czy też skaczesz z klifów, aby płynnie przechodzić do bitwy, będziesz mieć więcej swobody zarówno w kwestii odkrywania świata gry, jak i walki. [Najszybsza i najmocniejsza akcja w serii] Gra oferuje przestrzeń do swobodnej rozgrywki oraz system walki, który przeszedł ewolucyjną zmianę. Postacie mogą pokonać dużą liczbę wrogów dzięki superszybkim atakom ruchowym, specjalnym umiejętnościom, dzięki którym można zniknąć na krótką chwilę na oczach wrogów, oraz zdolności, która może zabić jednym trafieniem! *Ta wersja demonstracyjna oferuje fragment pełnej gry, który został poddany edycji i zawiera ograniczenia dotyczące niektórych funkcji. *Przeniesienie postępów fabularnych oraz rozwoju postaci z wersji demonstracyjnej do pełnej wersji gry jest niemożliwe.