Standpoint
Labirynt zanika do widzenia;Przestrzeń można kontrolować, ale to trzyma cię. Całkowicie stracił z nigdzie indziej mógłbyś być? Standpoint jest first-person puzzle-platformowa, w której gracz posiada możliwość zmiany orientacji świata. Poznaj środowisko labirynt-jak, rozwiązywanie zagadek oraz zbieranie tajemnice, w celu pokonania etapów żałoby. I zadać sobie pytanie, czy narratora tajemnicze wskazówki do świata ukryć jakieś głębsze uczucie? Z każdej ścianie potencjalnie podłodze, skorzystać z różnych sposobów podejścia do przeszkody. Skręć w niebezpieczną korytarz laserów w prosty dołu. Przebić się przez bariery, jak dryfować przez tunele. Nawet użyć śmierć na swoją korzyść. Gdy się może stać się w każdej chwili, można latać lub spadek?